090804

Hur jävla irriterande är inte detta då? Jag hade skrivit ett inlägg så bara försvann allt WOHO!
Skulle iallafall bara berätta att jag hade det trevligt igår med Sandra och Kim. kollade först på allsång med Lotta eller vad det nu heter med mamma, elinor, mormor o morfar sedan kom Kim o hämtade mig. Elin o Fredrik bor nära Kim och stod och fixade med sin nya lägenhet så blev lite snack med dem från deras balkong sedan gick vi för att möta Sandra o gick hem till henne.
Satt mest och snackade en massa och sen bestämde vi oss för att gå ut o gå en runda innan vi till sist hamnade hos Kim där vi satt och drack Te.
Hässleholm har öppnat ett nytt caffe, ett caffe som ska ha öppet på kvällarna med så någon kväll när man inte har något bättre för sig så vorre det nog myssigt att gå dit och fika.

Har en massa tråkiga saker som måste fixas idag tyvär, jag ska söka jobb, gå upp till arbetsförmedlingen, ringa komvux, ringa körskolan osv . En massa tråkigheter som sagt men hoppas på att något trevligt kanske händer ikväll, annars blir det iallafall stadsfestival imorgon det ser jag framemot ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0