090806

Hej gott folk, vad har ni för er denna dag?
Jag försöker söka lite jobb men gissa hur många som svarade av alla rektorena i Hässleholms kommun, EN.
Jaja jag har iallafall försökt och får försöka mer senare idag.

Gårdags kvällen var trevligt med Danne Stråhed och trevligt umgänge. Det var jag, Gina, Erika, Sandra och Kim.
Köpte lite godis sen och åkte hem och la mig framför tven efter festivalen skulle se på filmen What happend in Vegas. Tyvär började bara filmen hacka efter typ 45 minuter och det var bara till att stänga av den efter att jag hade försökt få igång flera gånger. Men somnade sen hur jag dock kunde somna med sovtröja på mig och vakna med den på golvet vorre rätt kul att veta.
Jag svalde en hel sån sur patron igår förresten kändes väldigt läskigt.

Ska väl fortsätta att söka jobb nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0