090810

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit nere i stan och jobba, sen följde Gina med mig för att hämta mina saker hos Alex. Det var inga jätte speciella saker men ett par öronhängen och ett halsband som Bea gjort. Hon är duktig på sådant förresten ( : Sen följde Gina med hem till mig blev en massa snack och sen började vi snacka om att hitta på något spec innan sommaren är slut blir väl tyvär inget att åka iväg i sommar med vänner men vi tänkte ta och hinna med en fest hemma hos mig iallafall. En polfest med en massa sjuka lekar tänkte det kunde vatt kul.


Festivalen i lördags var förresten också trevligt. Det blev lite chill och drikande med några vänner hemma hos mig, jag och gina satt vid polen och snackade en massa viktiga saker vilket var myssigt fast blev lite förband när hon berättade om en sak. Sen begav vi oss ner till festivalen och efter det hamnade vi på efterfest hos Anna. Det var kul och Nille var The man (fast jag och Gina tror nog att han överdrev sin fylla lite granna)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0