090811

Hejsan, vad har ni för er? Själv så är jag rätt så nyvaken, man vaknar ju alltid så sent nu på sommrana. Men pappa började skriva ut massa papper från utskrivaren så var inget direkt trevligt att vakna upp till. Igår vaknade jag förresten av en flugga som verkligen inte ville lämna mitt rum fast att jag öppnade fönstret helt två gånger. Så irriterande att vakna upp av störiga saker.

Fick mail från Adlibris att de skulle skicka en ny bok till mig min gammla var nämligen sönder så fort man öppande den och så har jag skickat iväg mail till komvux , har ju inte fått något besked om jag ska få läsa engelskan och isåfall när?
Problemet är ju att jag fick iväg min ansökan lite försent men jag hoppas verkligen att det löser sig ändå.

Såg innan att vi hade ishavssalad i kylskåpet så ska ta mig en duch nu och äta den till något , ni får ha det så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0