090825

Godmorgon, jag som skulle gå upp tidigt idag :( Men så sitter jag här nu och gick inte alls upp så tidigt som jag tänkt mig och äter gröt med banan och jordgubbsylt, tycker det är gott.
Drömde värsta konstiga drömmarna där jag hade hamnat själv uppe i Göteborg på liseberg av en slump själv men det var lugnt för träffade på syster som också hade hamnat där uppe själv och gina med hennes tyska flickvän o tyska vänner. Träffade Kenza också (humm).
Men ska äta upp nu och sen måste ja ta tag i lite saker , måste ringa o få ett nytt bankomatkort, ringa körskolan, skicka mejl och ringa till några förskolor, plugga körkortsteori osv.
Hoppas ni får en trevlig tisdag


Kommentarer
Postat av: NATALIE

svar: ja eller hur! :D

2009-08-25 @ 17:49:27
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0