090826

Så nu börjar även denna vecka gå mott sitt mit och sen är det bara torsdagen kvar innan helgen, ser framemot helgen som verkar bli väldigt festlig både fest på fredagen och lördagen. Jag tycker dock att det är skrämmande hur fort veckorna går. Jag fick mejl från arbetsförmedlingen att jag skulle logga in på deras sida igen eftersom det snart är 12 månader sen jag skrev in mig där alltså 3 månader sen :O :O Kan inte fatta det, tiden går skit snabbt helt enkelt och denna sommaren har bara rusat förbi sorgligt nog. Men vi har ju en hel del kvar som tur är o just nu skinner faktikst solen emellanåt där ute så ska gå ut och sätta mig och fortsätta med min körkortsteori, har en körlektion sen halv 4 och efter den ska jag träffa Ginis ;D


Kommentarer
Postat av: Kimsan

snart 12 månader när de va 3 månader sen?? eeeeeh ja fattar inte :P

2009-08-27 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0