090828

Godmorgon/Godförrmidag!

Sitter framför datorn och precis ätit baguet med ishavssallad, det är helt lugnt hemma för bara jag som är hemma. Soja och jag ska ha huset för oss själva i helgen för mamma och elle bor på hotell i Helsingborg med en kompis till mamma och hennes dotter och pappa ska köra skånerunt med motorcykel och något motorcykelgäng. 
Tänkte först ha fest ikväll men det blev filmkväll istället med några vänner , vilket är helt lugnt för mig ska ju ändå festa imorgon. Vi ska iallafall se på film, sjunga singstar, göra pizza (mycket godare än att köpa tycker jag) och äta gottis. 
Funderar bara på vad jag ska göra nu , har ju ingen lust att se på OC om jag sen ska göra det ikväll. Skulle behöva ner till stan och utreda några ärende men har verkligen ingen lust till att cykla dit så tycker att det kan gå lika bra att göra de en annan dag.

Men jag kommer säkert på nåt att göra, ni får ha det så fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0