Bananplättar och övningskörning

Dagen började med bananplättar och lite tvtittande , pappa undrade om jag ville övningsköra fram och tillbax till kristiandstad med vilket jag tyckte lätt som en bra ide så gjorde det allt gick bra förrutom att jag tycker det är lite läskigt att köra om man kommer ju så pass nära den andra bilen och känns som man ska köra in i den.
Jaja ska fortsätta att laga kvällsmat med mamma nu pappa har köpt en hel kyckling, älskar verkligen benen (uch lätt rätt otäckt eg)





Märkte nu att mitt inlägg från igår är borta :O Men jag gjorde ändå inte spec mycket det blev dator, Oc, fika hos mormor och morfar bara

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-08-24 @ 20:56:01
URL: http://linneanybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0