Filmkväll med Gina, Kim och Nille igår : )

Gina och Kim kom hit igårkväll satt mest och snackade o de mobbade mig ganska rejält för att jag tror på andar och sånt. Kom fram till att vi skulle sticka och hyra film och när vi är på videomix så får vi sms av Nille att vi kunde se film hos honom istället så hamnade där och såg på två filmer.





Somnade nästan på en gång när jag kom hem och drömde lika konstiga drömmar denna natt men ska sluta snacka om drömmar nu annars får jag väl nästan skappa mig en katogori om drömmar ;)
Och efter att ha panpizza och saft till frukost (så nyttigt fast hade inte så mycket här hemma) så fick jag brev från skatteverket :( Så istället för att unna sig den klänning som man har gått runt och sucktat efter i flera veckor så måste nu en jävla skatt betallas på 400 kr istället :( VILL INTE! ! !!


Nu ska jag gå ut och lägga mig i solstolen och läsa en ny bok (läste ur den andra igår så skriver en recension om den sen) nu blir "Mamma sa att jag var sjuk". Sen kanske glass i parken måste ju äta min favorit från GB innan sommaren är slut

Kommentarer
Postat av: Bea

Blev det inget Anden i glaset eller ? Och jag är på din sida, jag tror också på andar .

2009-08-13 @ 18:33:17
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Jo jag hoppas det ^^

2009-08-13 @ 20:30:28
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Jo jag har sett några avsnitt nu och det är helt okej :)

2009-08-13 @ 23:29:28
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0