Jobbigt och segt

Vad har ni för er?
Själv är jag jätte seg, man blir visst det av att vara arbetslös man sover till 12 sätter på två avsnitt av OC och blir bara ännu segare. Jag borde egentligen ta tag i mitt liv har ju flera saker som borde behövas göras.

- Stan, kanske bytta tröjstorlek och hämta ut mitt nya bankomatkort
- Ägna mig åt körkortet, plugga teori och övningsköra. Men efter det som hände på körlektion förra gången så har jag verkligen ingen lust och dessutom har pappa ändå inte tid just nu.
- Skicka iväg brev, det kan väl väntas med till imorgon?
- Köpa dator, bestämma storlek och sedan köpa

OSV, nej shit måste ta tag i mitt liv eg, Men det får bli imorgon för mår inte alls bra idag eg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0