Kväll med Kim, Sandra och Susanna

Fyyyy fan vad jag har ont, min mensvärk kan fan gå och dö!!!!!!!! ARGGHHH!! :(
Men tack och lov brukar jag bara ha det så här första dagen sedan känner jag inget av det (fast bara för att jag skriver det nu så kommer det ju säkert kännas så här imorgon med)
Trots att jag har ont som fan så sitter jag och väntar på att Kim ska äta upp sin mat sen skulle han komma hämta mig för vi ska hem till Susanna där även Sandra är. Får se vad som händer ikväll hoppas bara att värken släpper har ju ändå tagit värktablett nu. Får ta och sätta på mig strumpbyxor under kjolen eller bytta till jeansleggins och hoppas på att Kim snart har ätit färdigt men han är seg på det en sak som jag sedan innan visste. Han har ju bara ätit i 45 minuter snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0