Luhrsjön igår, myssigt ( :

Det blev inte att jag skrev något alls igår så får väl skriva lite kort om gårdagen nu istället. Slappade på förrmidagen och sen på efermiddagen så följde jag med mamma, mia, mathilda och elinor till stan. Elinor och Mathilda hoppade i hopptornet och gick i lustiga huset. Sen ville Mathilda åka virvelvinden och för att Elinor skulle våga så fick även jag följa med. Dock blev det lite väl för mycket för Elinor som började gråta så fick skaka på huvudet när de kom som ville snurra karuselen. Sen gick vi och fika blåbärspaj väldigt smarigt och jag tog en hello kitty med en sån tång till Elinor.
När vi kom hem vid 6 tiden så kom Gina och hämtade mig vi körde snabbt förbi Coop för att se om de hade såna dära bagueter och någon röra till det. Men de hade inget av det så körde vidare till Luhrsjön där en del andra vänner till oss fanns. Badade och satt och snackade. En myssig kväll som sedan avslutades på donkan.

Idag vaknade jag faktikst halv 9 idag tidigt för att vara mig, men trodde faktikst att klockan iallafall 10 och tänkte att jag kunde följa med mamma till hennes affär , ska nämligen jobba lite idag. Dock var ju inte fallet så fast nu kan jag ju ändå lika bra vara uppe och få lite saker gjorda som att söka lite mer jobb och städa rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0