Träffade Sandra ikväll ! ( : (o även kim en liten stund)

Jobbade på förrmidag idag gick bra mycket att prismärka och så , sen på kvällen körde vi till Maxi för att köpa skolväska till Elinor det är en speciell känsla man har när en lilla syster ska börja skolan, det känns som om hon plötsligt har blivit så stor. Frågade även om blekningsmedel för vill färga håret brunt funderar även på att slinga det, men jag vill inte att håret ska bli orange och jag vill inte att det ska ramla av när jag bleker det så känner mig lite orolig så blev ignen hårfärg köpt denna gången.

Sen bestämmde jag och Sandra oss för att kolla hur länge det nya caffet i stan hade öppet dock hade de stängt och några öppetider stod inte heller, men har iallafall hört att de ska ha kvällsöppet lite extra länge. Träffade Kim sen utanför videomix men han skulle hem och äta och så länge gick vi till en park men Sandra blev sugen på pommes sen ringde Kim och vi gick till en annan park.


Men nu ska jag fortsätta att läsa min bok, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0