Ute igår

Trots att hårfärgning tog sin lilla tid igår så kom jag iväg till slut, kl 11 var jag på förfesten så blev ju ingen lång stund direkt. Men det var rätt mycket röj på festen en del som stond inne dansade och en del på balkongen. Fick reda på att det hade hänt en hel del på festen faktikst. Vid 12 tiden var det tid att ge sig ut en hel del gick till Kingan medans jag , Gina och Erika inte riktigt visste vart vi skulle gå någonstans. Men det hände en hel del ute vi träffade några killar ute som vi tänkte hänga på till en förfest med fast sen fick vi inte komma in men lika glada för det gick vi därifrån såg ändå spec trevligt ut där och de var nog lite för gammla för oss eg också , träffade ett par gubbar ute :S och träffade några andra killar också ute som vi hoppade in i deras bil och fick skjuts till Qbar men där var rätt tråkigt och inte spec mycket folk så begav oss tillbacka och träffade då samma killar som vi fick skjuts av till stan, träffade två killar i stan varav Erika följde med den ena hem och sen var det en taxichafför som sjuktsade runt mig och gina grattis lite efter lite övertalningsförmåga av mig , sen gick jag hem till Nille för att sova där medans gina gick hem.
Nu ska jag leta upp en ny tröja såg att tröja som jag hade på mig inte var helt ren och sen kommer Kim och Nille om ett tag också vi ska in till en fest i Norra Sandby dock ska jag ta det lugnt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0