Fest hos Anna och Metchi : )

Både Gina och Sandra jobbade till sent igår och jag hade ingen lust att dra på fest utan dem så stannade hemma till början på kvällen, var ju ändå trött och seg efter att ha sovit dåligt. Vid halv 11 tiden ringde Sandra för då hade hon slutat att jobba och vi bestämde oss för att dra till Anna och Metchi på förfest. Sen kom Gina också dit efter att hon slutat jobba. Blev Qbar sen, träffade Johan där. Hmm han borde inte bete sig som han gör mot sin tjej kan jag ju bara säg.
Sen blev det efterfest hos Nille , Nille och Dennis var helt galna fan fattar inte vad de höll på med och mina felsägningar. Skulle säga till Nille när jag låg hos han att han var spinkig så sa jag fan Dennis vad du är knubbig ;) Höhö! Pinsamt. Men efter någon timme så drog jag och Gina hem till mig då var det nästan helt ljust ute.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0