Föddelsedag o föddelsedagsfest

Har ju inte hänt en del nu har ju både fyllt år och haft föddelsedsfest så tänkte ta o berätta lite för er om ni nu är intresserade ;)
I Torsdags fyllde jag då år dagen började med att familjen kom o sjöng för mig. Man ska visst alltid vakna innan de kommer trots att man knappt har sovit nåt på natten. Fick iallafall frukost på sängen och presenter.
Sen gick dagen fort jag kollade på SATC, tog mig ett bad o bakade blåbärspaj som jag sedan bjöd vänner på.
På kvällen kom mormor och morfar o vi åt tårta. Elinor sjöng "ja må du leva" i mikrofon . Gulligt.
Vid 10 tiden körde mamma mig till Kim dit även Sandra kom efter en liten stund o sen gick vi över till Nille där David o Jeanat också var. Sov hemma hos Kim sen.

När jag hade vakna nästa dag begav jag mig ner till stan för att jobba i affären ett par timmar. Sen blev det hem o rätt stresigt musik skulle fixas , det skulle städas lite, fixa i uterummet med ballonger o dickolampor, jag skulle ducha o fixa till mig själv.
Vid 9 tiden började vännerna komma och till sist blev det rätt trångt i uterummet. Fick fina presenter :) Jag, Gina, Erika och Kim försökte oss på att spela Fia med Knuff.
Efter lite diskusioner om vart vi skulle så blev det Harrys till slut var ändå för sent för att dra ut i Kristiandstad.
Träffade en mycket märklig kille där han bjöd mig , Gina o Sandra på en massa dricka och trodde seriöst att jag skulle följa med han till Las Vegas o gifta mig :O Kände absolut inte mig färdigfestad sen vi drog på efterfest hos han konstiga . En annan killkompis tog en taxi dit sen också o sen lämna vi Gina o jag, Sandra, Johan o Kim drog upp till Kim. Somnade inte förrän 9-10 på morgonen i en liten säng mellan Sandra o Kim.

Om nån timme kommer Gina hit så blir ducha, städa, fixa till mig o lite sånt nu. Vet inte alls vad vi ska göra ikväll bara att vi ska bytta julklappar. Men jag gissar på att det blir äta nåt gott, film och sen utgång.





















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0