Fame Factory <3 Minnen för alltid

Å fame Factory ger en verkligen glada minnen dagarna i ända då man bara gick o väntade på att det skulle bli kväll så att man kunde se på det, alla konserer som
man åkte skåne runt för att kunna se, alla vänner man fick genom det programet en av dem är faktikst fortfarande en av mina
bästa vänner, o sen ska vi inte prata om min  besatthet till Mathias o Johan som var med i programmet . De två var verkligen mitt liv.


Favoriterna , Mathias o Johan var jag sjukt galen i det är de med hjärtan ;)

Omgång 1


          



Omgång 2

                                                                                                                                                         
  

Omgång 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-26 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0