Rulla fram

Hoppas det är bra med alla söta människor som får för sig att läsa min blogg :) Idag har jag haft fullt upp med jobb, åka till Kristiandstad till tandläkaren o sen shoppa lite där det blev vantar till mig , en till julklapp till Kim och en julklapp till Gina.

Nu sitter jag bara o snackar med Sandra på msn. Ska baka nåt imorgon o bjuda vännerna på men har lite svårt att bestämma mig för vad. Finns ju så mycket gott marängswiss, paj , kladdkaka m.m. Sandra kom med den smarta ideen att jag kunde baka alltisammans så att vi blev festa o kunde rulla fram på fredag då jag ska ha min fest ;) På tal om att rulla fram kom jag att tänka på låten Rulla fram med Fronda. Ska lätt spela den på fredag för vilken bra festlåt det egentligen är. Kommer ihåg på högstadiet då jag o min vän Annika brukade gå runt o sjunga på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0