Välkommen till min nya blogg!

Eftersom att jag har haft problem med min gammla blogg och jag verkligen inte kan få rättsida trots att jag har vänt mig till de som jobbar på blogg.se så ser jag nu ingen annan utväg än att skappa en ny blogg, för blogg det måste man ju ha ;) Kolla in min gammla blogg på www.emooma.blogg.se (väldigt likt namn på bloggen i know ;)

Men nu ska ni iallafall vara välkommna hit till min nya blogg ;)

Mitt namn är då Emma (som ni kanske kunde lista ut) jag är en 20 årig tjej boende i Hässleholm med min familj bestånde av mamma, pappa och systrana Sofie och Elinor.
Jag tog studenten i våras lite för sent men så kan det gå till hösten har jag inte riktigt koll på vad som händer men ska försöka skaffa jobb hade jag tänkt.
På min fritid umgås jag med mina vänner och det brukar alltid bli någon fest på helgerna vilket brukar vara mycket trevligt.


Känns riktigt tråkigt det här med min gammla blogg men nu får det nog faktikst bli så här, så välkommna som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0