Om de två föregående helgerna - Haloween och en fest till

Kim klagade på att jag inte hade bloggat på länge igår och det är faktikst sant , det var ett bra tag sen det blev något skrivet. Får nog försöka bättra på mig nu.  Det har hänt en hel del men som vanligt så händer det mest på helgerna så det är de två förgångna helgerna som jag nu kommer att skriva om

- Fredagen: Fredagsmyss med Gina och David hemma hos mig. Kollade på idol o en film, sen skulle David vissa massa sjuka klipp med katter (?!??!?!). Han är nog lite galen i katter.

Lördagen , Halloween : Kvällen började vi hemma hos Kim där vi fixade till oss och åt pizza. Jag skulle vara en lite Zoombie flicka med två hästasvansar med rosetter, rosa klänning, rosa kofta , nappflaska , barbieväska , docka (som jag sen aldrig tog med mig) och hemsk sminkad. Gina hjälpte mig med sminkningen. Senare började fler och fler droppa in en av de roligaste utklädningarna var lätt Freja som pumpa och tydligen så hade Erika och Bea sytt in henne i hennes dräkt :P Allihopa gick vi sedan hem till Andy och Therse där festen skulle hållas. Festen var rätt seg i början men sen kom den igång och var mycket rolig. Lite innan 12 kom min snälla mamma o hämtade mig o några av mina vänner o körde oss till björket vi hann in innan de höjde priset. Trots Halloween var jag o mina vänner typ de ända utklädda. Eftersom det var Ginas sista helg i Sverige slutade det hela med att jag o gina stod inne på toaletten o grätt och Elin var vårat moraliska stöd. Efter jag tvätat av Halloween sminket (som hade kommit att se helt konstigt ut) begav vi oss mot Qbar. Där var det lite fler som var utklädda. Fredrik vann ett pris för att han var en av de bästa utklädda där. Jag och Gina följde med Kim och Freja upp en stund till Kims lägenhet innan det blev hemfärd.






- Fredagen: Fredagsmyss igen vilket bara är trevlig den här gången hemma hos Kim med en massa folk. Jag var rejält förkyld egentligen men det var trevligt ändå.
- Lördagen: Denna dagen hann jag med rätt mycket först lite ärende själv på stan och sen mötte jag upp Viktor på stationen för att gå och äta lite, hade ju inte träffat han på nästan 2 år. På kvällen följde jag med Alex till hans vänner alla var runt 26 så jag kände mig rätt liten på mina 20 år. Vid 12 åkte folk därifrån o då körde jag o Alex o mötte upp Sandra för att köra till en fest.  Kom till en mycket trevlig fest och sen blev det Qbar. Träffade en hel del vänner där och Glenn försökte stöta lite på mig men insåg rätt snabbt att det inte skulle funka men han bjöd lite i baren ändå för vänskaplig skull sa han. Efter Qbar blev det korveriks och sen var vi rätt många som ville på efterfest och Emil hade sagt att vi kunde komma upp till han och hans nya flickvän. På vägen blev vi av med Kim och när vi äntligen hittade honomn förklarade han för oss att han hade vatt tvugen att kolla på konstutställningen som de hade på kulturhuset genom fönstret :O Han är rätt knepig som sagt ibland , han är ju knappast typen av kille som är intresserad av konst. Men till slut kom vi fram till Emil men då var det ingen där så det blev till att någon ringde Nille och vi hamnade hos honom på en väldigt underhållade efterfest, lätt en av de roligaste jag någonson varit på. Jag, Sandra och kim var hemma hos Kim vid 7 tiden på morgonen kollade lite på barnprogram men somnade sedan en halvtimme senare. Att sova i en helt söndrig soffa är inget jag rekomenderar er.

- Söndagen vaknade jag i en söndrig soffa, med röksmak i munnen och kims farmor tittande på mig och undrande hur jag kunde sova på det där sättet. Det var skönt att komma hem sen ta en duch och slöa lite i sängen innan vi skulle fira farsdag för pappa här hemma och sen till mormor o morfar på middag.


Nu har jag skrivit hur mycket som helst , bäst för Kim att han har orkat läsa allt ;) Dags för en duch nu och leta fram klädder tills imorgon sen blir det nog film/serie och sova för precis som idag ska jag upp tidigt imorgon och åka till Osby för att jobba på en förskola.


Kommentarer
Postat av: Linn

godmorgon hoppas du får en bra torsdag :)

2009-11-12 @ 06:47:17
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Öbrell

godmorgon!ha en bra dag =)



fin bloggdesign ;)

2009-11-12 @ 07:43:37
URL: http://cherryperry.blogg.se/
Postat av: Kimsan

jadå klart jag läste igenom allt ^^ de e duktigt av dig emmsan :) ja tror nog du fick me allt men jag har fan inget minne av att jag kollade på nån konstutställning xD minns dock att jag stannade till av nån anledning vid kulturhuset lite kort men inte mer :P

2009-11-12 @ 13:43:34
Postat av: Daniel

Ser ut som en superrolig party!!!

2009-11-13 @ 13:40:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0