Festat i Lund

Igår skulle jag , Tanja, Sandra och Kim åka till Lund för att förfesta hos Martin o sen sticka viddare till Malmö och något uteställe där . Men gårdagen blev inte riktigt som planeterat för Tanja kunde inte följa med men Christian och Jeanet följde med istället. Först var vi på förfesten hos Martin och sen åkte vi till någon kompis till Jeanet men vi kom aldrig till Malmö , jag fick i mig lite för mycket dricka för det.
Idag har jag varit helt seg sov ända till 5 sen har jag inte gjort så mycket annat även om Sandra erbjöd sig att komma o hämta mig o allt så orkade jag inte för har både varit väldigt bakis och haft nackspärr idag. Blev till att kolla tv med familjen , mormor o morfar och mobror istället.

Dags att sova nu, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0