Ugglebadet, donkan och film med vänner

Idag skulle jag och vännerna till Ugglebadet i perstorp och efter mycket tjatt om att turken metchi och markus skulle snabba sig kom vi iväg, dock blev det faktikst bara en timme. Men den timme var skoj. Jag o Sandra åkte vattenruchbanna tillsammans en gång och det gick illa för jag landade på henne lite typ och naglade mig själv hårt i ansiktet.
Sen blev det donkan. Jag tog en Happy Meal och fick en StarWars leksak men eftersom jag var på donkan med tvålekfulla killar så fick jag inte behålla den själv ett längre tid, eller de frågade förstås om de kunde få den och de blev helt exalterade över den, överdrivet mycket. Sen blev det film hemma hos Macke som jag dock var lite för seg för att hänga med i , men en trevlig söndag iallafall.


Kommentarer
Postat av: derias

Hej, jag har beställt ett par rosa skor från Nelly på rean, kolla in dom på min blogg och säg vad du tycker:) kram

2009-11-23 @ 00:55:17
URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0