091002 - Det skrämmer mig hur snabbt veckorna går

Även en fredagkväll är nu förbi och jag kan inte förstå hur snabbt veckorna går det känns som att man knappt hinner blinka innan det är dags för nästa helg, riktigt skrämmande tycker jag. Visst brukar veckorna kännas korta men aldrig förr har jag upplevt dem så här korta. Är det ett tecken på att man börjar bli ännu äldre eller är det för att man är arbetslös ? Ska veckorna fortsätta att gå så här fort dröjer det väl inte länge förrän jag är 30 och det är ännu mer skrämmande.

g var jag örst hos Alex dock blev det inte så länge sen var jag på stan med Gina och Kim det skulle letas present till Andy. På kvällen träffade jag Gina och Kim igen då var de här och vi kollade på Idol, film och käkade godis. Fick Kim till att se ett avsnitt av sex and the city också.

Nu ligger jag i sängen med laptopen och kollar på serier har sett på sex and the city och one tree hill, båda är verkligen bra ( : Jätte skönt att ha laptop nu igen och kunna göra sådant men jag ska nog satsa på att försöka sova nu för imorgon är det lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0