091005 - Sjuk :'(

Hej

Vad har ni för er? Jag ligger fortfarande i sängen. Vaknade för kanske en halvtimme sen av att syster och hennes kompis kom hem och skulle luncha här istället för i skolan. Jag mår inte bra idag känner mig ganska mycket förkyld. Jag som häromdagen tänkte på att det var ett bra tag sen jag var förkyld , ja så ska man tydligen inte tänka för då plötsligt slår det till. Är även seg idag men det får jag skylla mig själv för var uppe ganska sent igår och kunde inte sluta kolla på alla olika serier som jag nu har samlat på mig one tree hill, rena rama rolf osv.

Men nu får jag faktikst ta och sluta klaga det kunde varit värre (fast så ska man väl inte säga för då blir det de)
Dagens planer blir iallafall att söka jobb och praktikplats.

Hoppas ni får en fin dag för nu är det dags för lite frukost för mig ( :

Kommentarer
Postat av: Gina

Krya pa dig!

hoppas vi kan träna imön!

2009-10-05 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0