ÄLSKA ONE TREE HILL!!!! :D :D <3 <3




Jag håller verkligen på att bli helt besatt av One Tree Hill och har faktikst börjat fundera på om den inte är den bästa serien som jag någonsin sett , Visst OC är också en favorit men frågan är om inte One Tree hill är snäppet bättre! Ligger och kollar på det till sent in på småtimmarna för jag kan bara inte sluta kolla på det när jag väl har börjat. Nu har jag precis kollat klart på sesong 2 (vet ni hur fult det ser ut att skriva sesong med E :O Jag brukade ju skriva säsong men då retade syster pojkvän mig och frågade om jag var kines) Iallafall så är det jätte spännande nu för Petoyn har alltid trott att hennes mamma var död men helt plötsligt så står det en kvinna utanför hennes hus som säger att hon är hennes mamma, Haley stack ifrån sin man som hon precis gift sig med men nu är hon tillbax, osv. Nej det är sjukt spännande nu så väntar bara på att jag ska få sÄsong 3 nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0