Tankar om One tree hill, förlovning, giftemål

Varit hos tandläkare idag . Det är så fruktansvärt jobbigt nu när man måste åka till Krisitiandstad istället , det blir licksom till att åka tåg, buss, gå låångt, vara hos tandläkaren, gå låångt igen, åka buss, åka tåg, gå istället för att som förr bara cykla dit.

Nu ligger jag iallafall på sängen och kollar one tree hill Nathan och Haley har precis gift sig fast att de är väldigt unga och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Om det nu är sann kärlek så kan man väl vänta till när man blir äldre , för då borde man ju fortfarande vara kära?
Är det inte bättre att bara förlova sig istället ? Fast ska man förlova sig så måste man narturligtvis mena det väldigt seriöst också och se en framtid med den person.
. Min egen lillasyster är ju förlovad tänk att min lillasyster förlovad sig förre mig :/






När jag gifter mig vill jag ha en möhippa som Halyes med en massa tjejkompisar, limonsin, champange, stripa osv helt galet med andra ord ! :D




Nu tror jag att jag ska ta och laga till nåt lite ätbart och slappa lite till sen ska jag träffa Alex  , han ska hälpa mig att fixa the sims ( : (hade det innan men var nåt fel på det)


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag kikar också på OTH nu! Och för tillfället bor jag i Kristianstad, vart bor du?



Har du sökt hit till K-stad då? Hoppas du kommer in! =)

2009-10-18 @ 18:44:23
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med. Det är alldeles för tidigt att gifta sig när man är så pass ung. Är det äkta kärlek kan man faktiskt vänta. Sanningen är trots allt att man förändras, träffar nya människor, vill nya saker med livet och ibland växer man tyvärr ifrån varandra :/

2009-10-19 @ 00:08:04
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0