Fredag: Girls night out i Helsingborg | Lördag: Inflyttningsfest

Dags att berätta om helgen nu när nästan en halv vecka har gåttt igen?
Fredagskvällen började med att Gina kom hit , vi fixade oss tillsammans och sen begav vi oss ner till stationen för att hämta upp Bea och Erica som kom med tåget och sen viddare mot Helsingborg där vi möte Freja. Freja tog oss sedan till en thaimatresturang. Först var jag en anning skeptiskt , känns som att man äter thaimat lite för ofta och jag var inte riktigt sugen på det men jag tog friteradkyckling och det var faktikst riktigit gott får jag erkänna.
Det roligaste måste ha vatt när en av personalen kom och Bea bara fortsätter att snacka på om sex osv . Vi alla började garva och Freja garva så hon grätt.
Sen begav vi oss till en bar där drack jag inget vart lite för mätt fortfarande för att äns orka dricka.
Vi visste inte riktigt vart vi skulle men hamnade på en glassbar. Först tycke de andra tjejerna att jag var lite knäpp som ville gå in där men det dröjde inte länge föörän alla uppskattade stället. För vem kan egetnligen säga nej till underbar god och billig glass ?? 3 kulor för 15 kr ! Köpte även godis där ! Ett stort plus var deras speciella stil där. Blev sedan en myssig engleskbar med fruktöl innan vi begav oss hemåt.

I lördags var det Minetts inflyttningsfest vi kom dit rätt sent, satt och drack en stund och sedan blev det Qbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0