Helgen

Jag vet att det är onsdag nu men jag tänkte ta och skriva lite om helgen ändå inte för att den var så märkvärdig, eller den var ju trevlig men den var som de allra flesta helger.

fredagskvällen bjöd Alex mig på mat på Wookhouse. Vi tog buffe så det var bara att plocka bland de grönsaker och kött som man ville ha. Det var jätte gott men man blev försås jätte mätt också.



Sen stack vi upp till Alex lägenhet dit hans kompis Peter kom efter ett tag och när han hade gått så kom Sandra o Kim förbi vi kollade på en film som hette Sassy girl eller iallafall nåt liknade den var speciell men även jätte bra.

lördagen var jag först med mamma, pappa o elinor hos mormor och morfar som bjöd på mat


Sen blev det FEST hos Nille. Spelade ett slags drikspel på tven fast det var tråkigt som sjutton. Det kom rätt mycket folk och efter ett par timmar begav vi oss till Qbar. Trevlig kväll fast att vissa killar är lite väl mycket på asså hur fan tänker dem ibland :O


söndagen blev det frukost på Donkan som firade 10 år i Stoby , tänk att det var 10 år sen man var där på invigningen :O Sen blev det mest till att slappa. 

Sen har resten av veckan bara fortsättit Måndag jobbade på dagis, Tisdag slappdag och idag en ordentlig städdag med ommöbelering, städning, dammning. 

 


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Duktigt av dig att rensa garderoben! Man börjar förstår hur mkt kläder man har då. Lite för mkt kanske? Men, vem kans luta shoppa? Inte jag inte!

2009-10-22 @ 15:55:16
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0