090911

Godmorgon, sov rätt länge idag med men jag kan inte hjälpa att jag inte kan vända på mitt dygn får ta mig ett nytt försök efter helgen. Drömde en massa konstiga drömmar. Först var det Soja och Sandra som hade föddelsedagsfest tillsammans på typ en resturang med jätte mycket folk. Sandra hade det nog trevligt för alla sjöng för henne och sen fick hon en resa till Malorca men Soja hade nog inte lika kul för jag blev rasande på henne och klöste sönder hennes hals =O
Sen drömde jag om två killar också , två killar som jag vet har tyckt om mig så jagade de mig med en båt fast det hela slutade med att de typ dog :O Eller sen överlevde han ena ändå, eller äch konstig dröm.

Vad ska ni göra idag?
Jag ska plugga till körkortet, stan (systemet) och sen maskerad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0