090917

En av de tidigaste morgnarna på väldig länge och eftersom att jag var med några vänner till sent igår så trodde jag inte att jag skulle komma upp. Men det gjorde jag och är inte så trött heller faktiskt. Men om man brukar sova till 12 så känns det lite som att vara uppe med tuppen nu.



På tal om igår vad gör man om man är ensam med två killar som har bestämmt sig för att slå över till filmkanallerna där det bara går porr. De flestade hade kanske gått men jag stannade faktikst kvar haha. Men gud det är ju kul att kommentera saker som händer i dem, sex är ju trotsallt ett av de absolut roligaste samtalsämnen.

Jag verkligen avskyr hur det är just nu. Jag vet att jag bara har en enda person att skylla på och det är mig själv men det är ändå inte kul att känna denna känsla. Det värsta är ju att jag inte borde känna så här. Nej Emma ska vara stark hon ska klara sig själv.

Får kanske ta och berätta vad jag gör uppe så här tidigt för en gångs skull ? Jo , jag ska iväg ska hjälpa Mia att städa hennes gammla hus som sen ska säljas ut , huset har varit obebott i flera år och se riktigt illa ut. Men jag får ju lite pengar men den största anledning till att göra det är ju att det är det minsta jag kan göra för henne så mycket som hon har tvingats gå igenom den senaste tiden.

  

Kommentarer
Postat av: SARAH

lycka till idag då? =)

och vad är det du tyder i den överstrukna texten?

låter ångestfyllt, jag ska inte lägga mig i, men genom alla svåra saker växer vi oss starkare, och det kan ingen ta ifrån dig sen.



Kram//SCVA

2009-09-17 @ 14:50:02
URL: http://scva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0