090924

Tänkte jag skulle ta och skriva om förra helgen, ni vet om Göteborg och allt annat som hände då. Men efterasom att det är två minuter till Idol börjar och jag vill inte missa det så får jag ta och berätta om det senare ikväll eller kanske imorgon. Vet inte direkt om någon bryr sig men jag vill faktikst skriva ner om det i min blogg ändå, mest för min egen skull. För det är väl därför man bloggar eg?

Tänkte skriva om min dag idag istället lite som faktikst har varit rätt så innehållsrik iallafall jämför med vanligt.
Dagen började med att jag gick upp kl 7 , ja faktikst väldigt tidigt för att vara mig men jag skulle in till Krisitiandstad till Acadamedia. Vi skulle ha jobbjakt. Man delades in två och två och sen skulle man gå runt och söka jobb till alla i Academedia. Tex kanske några andra två hittar ett dagis fast ingen av dem är intresserad av det men de måste ta och skriva ner om det finns möjlighet för någon att få jobb där ändå. Så kanske jag kan ta det jobbet sen medans de kan få lagerjobbet som jag hittade.
Efter det så gick jag lite i stan i Krisitandstsad. Fan vad det ska vara svårt att bestämma sig för vad man ska köpa ibland men det blev iallafall ett par jeansleggins behövde ju VERKLIGEN det och ett par strumpbyxor.
Efter att gått runt i Krisitandstadsaffäer i två timmar så tog jag tåget hem och träffade Kim på systemet samma problem där kunde inte bestämma mig för vad  jag skulle ha. Beslutsproblem som sjutton idag.
Var ute och tränade senare med Alex , min kondis suger verkligen men det var bra att träna med han faktikst, mycket pepande och sånt precis som när man var ute och sprang med syster förr.
Har även varit i parken med Elinor en sväng , sprang dit och sprang hem. Duktig man kan va ? ;)

Har även gjort en hel del annat men har inte tid att skriva för Idol började för 5 minuter sen så nu blir det till att slappa framför tven först Idol och sen lyxfällan sen var det även nåt annat program ikväll som jag tänkte kolla in något om komiker som ska tävla i att vara roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0