Ibland önskar jag att man kunde försvinna i en sån drömvärld igen

Det finns så otroligt mycket att säga om er två.
Om första gången jag hörde Mathias namn och på
en gång visste att det var nåt speciellt med honom.
Precis samma sätt kände jag när jag såg Johan i rutan
första gången, det var nåt speciellt.
Jag skulle kunna skriva i en evighet om hur underbara 
jag tyckte att ni var, att jag var helt galen i er och att
jag levde som en zombie, ja som i en annan värld där jag
tänkte , drömde och pratade enbart om er två. Det var mitt sätt
att fly från verkligheten som var rätt jobbig just då. Men trots
hur jag än hade ansträngt mig så skulle det aldrig räckt.
Utan att veta om det så räddade ni mitt liv från allt som jag
gick igenom då och jag är er evigt tacksam.



Just då var det en av de bästa dagarna i mitt liv och jag trodde
verkligen att jag drömde, visst hade jag träffat dem båda två
förrut men att träffa dem båda två samtidigt det var ju dubbelglädje.




Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: God morogn :)

2009-09-07 @ 09:41:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0