<3

Jag hatar den här ovissheten. jag orkar inte kämpa mer. Kan du se det , det jag ser ? Kan du se allt och mycket mer  ? Kan du se hur jag ber.  Mina sömnlösa nätter dem blir bara fler och fler. Allting har ett slut men jag vill inte att vi ska sluta här. Du säger att du älskar mig, säger att du har mig kär . Orden bara ... Jag hör vad du säger men jag undrar om du är sann. Kan du se det jag ser? Kan du se allt och mycket mer ? Någon, någonstans är jag över dig. Jag kommer att glömma, jag ska sluta drömma. 

Du har sån makt över mig. Jag är förlorad i dig. Kan göra vad som helst. Jag kommer aldrig att lämna dig. Skulle offra mig själv bara för att rädda dig. För dig skulle jag göra det tusen gånger om. Du har en sån makt över mig. Jaa, jag är förlorad i dig !

Jag försöker vara stark, jag försöker klara mig. Men sängen här är så stor utan dig. I mina tankar finns det bara du. Jag vet, jag vet att jag inte fungerar utan dig. Jag vet, jag vet att allting kommer att ordna sig om jag får somna bredvid dig. Dagen är okej men på natten blir det svårt. Ensamheten slår mot mig så hårt. Jag klarar ingenting och allt jag gör blir bara fel. Jag känner mig så obekväm och stel. jag vet, jag vet att jag inte fungerar utan dig. Jag vet, jag vet att allting kommer att ordna sig.

Allt känns bak o fram, ut och in o upp o ner. Det känns som att något har gått snett. Men jag vet inte vad. Jag hatar att missförstå dig som jag förstår så bra. Att det kan va så svårt att förså vad du behöver. Eller är jag så jävla blind att jag inte ser vad som är uppenbart ? jag försöker vara snäll , jag försöker att förstå. Jag kommer aldrig någonsin att ge upp. Ska försöka om., om, om o om igen. Ska va rädd om det vi har. Jag försöker att förstå, alltid gör jag något dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0