Dygnsrytmen är åt helvete !

Jag måste lära mig att kunna somna.
Men gud vad svårt det är.
Förr hade jag aldrig några problem med
sömnproblem.
Men nu har det fan bara blivit värre och värre.
De senaste nätterna har jag legat klarvacken till
halv 6 och sen gått upp vid 2-4 tiden. Sjukt !
Trots att jag somnade vid havl 6 imorses så var jag nu
tvunge att gå upp vid 10 , kom upp precis. O FAN VAD JOBBIGT
DET ÄR !! Känns som att klockan är mitt i natten !
Men jag har haft sömnproblem länge.
Kl 2 är tidigt för mig och halv 4 brukar jag somna :( ILLA!!

Men nu ska jag ta och äta frukost sen blir det övningsköra först med
pappa och sen med tafikskolan. UCH! Det är en sån sak som jag redan
borde ha fixat, men jag har gjort mitt körkort på helt fel sätt.
Övningskört , väntat ett år o sen övningskört igen.

Måste snabba mig nu godförrmidag (även om det känns som väldigt tidigt morgon/natt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0