Tidsfördriv

# Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
"långa, klargröna grässtråna. Marken kändes mjuk och . . "
# Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg
# Vad var det senaste du såg på tv?
Andra Avenyn
# Utan att se efter, gissa vad klockan är?
01:04 (den var 00:22)
# Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting
# När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute och frågade Elinor som cyklade om hon ville ha päronglass
# Drömde du något i natt?
Jag kommer inte ihåg men annars så brukar det alltid va en massa konstiga drömmar
# När skrattade du senast?
I eftermiddags med mina systrar
# Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Oj svårt att förklara eg men svart, rött o vitt och nemi (ja det var under min emo period vi målade om mitt rum senast)
# Har du sett något konstigt på sistone?
Nej inte vad jag kommer ihåg just nu
# Vilken var den senaste film du såg?
Hm. kommer inte ihåg vad den hetter. Men det var hos Emil o David på filmkväll.
# Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En riktigt dyr och snygg bil, en snygg lägenhet , en resa osv . Skulle nog även skämma bort vänner och familj och om jag inte har skänkt lite så hade jag nog kännt mig väldigt dum.
# Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hm, en av mina bästa vänner när jag var liten hette Blåis och var en blå nalle och just nu ligger han på min säng ;)
# Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att ingen i hela världen skulle behöva oroa sig för mat, vatten, bostad och sjukvård!
# Tycker du om att dansa?
Ja , absolut !
# George Bush?
Inga kommentare
# Vad skulle dina barn heta?
Vet inte!
# Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag kan tänka mig att bo tex i London nu ½ år eller någon annastans men sen vill jag nog till Göteborg !
# Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0