Beach wedding

Läste att jag skrivit i en sån där lista om mig att jag bara "kanske" vill gifta mig.
Detta hade jag skrivit för bara 3 veckor sedan och nu känner jag bara "VA? :O"
Speciellt nu efter att ha skrivit om det som står här så känner jag verkligen att jag absolut vill
göra det och jag längtar redan fast att jag inte har hittat mannen i mitt liv än hehe.

Mitt drömbröllop då . .


Havet har alltid varit speciellt för mig , det ger en frihetskänsla och det är
stranden som jag vill gifta mig på. Kan mycket väl tänka mig att ha det så som der ser ut på bilderna
med ett fint altare där framme, rosor på sanden där man går osv.


beach-wedding-ceremony-2.jpg Beach Wedding Ceremony image by BeachWeddingPlanner


Jag är inte helt säker på hur min bröllops känning ska se ut. Eller lite vet jag ju den ska vara vit, det ska vara som korsett där uppe och sedan ska den vara rätt stor nedtill gärna med släpp. Den ska vara otroligt fin och elegant.




Brudtärnorna och bestman ska vara inom familjen. Mina systrar ska absolut vara brudtärnor (de har ingenting att säga emot hehe , jo klart dem kan men nu tror jag inte att mina systrar skulle haft något emot det)
Hans syskon kan få vara brudtärnor/bestman de med förstås.
Förmodligen ska mina brudtärnor bara ljusrosa klänningar.




Efter bröllopet på stranden så ska det vara en bröllopsfest , som också den ska vara helt amazing och hålla på till tidig morgon. Vart dena fest ska hållas vet jag faktikst inte men det ska vara fint inrett och väldigt god mat.


Bröllopsnatten ska spenderas på ett dyrt hottel givetvis i en jätte fint hotellrum.
På sängen ska det vara fullt med rosblad och det ska finnas champange och god choklad.
Jag ska ha rosa eller vita vackra o sexiga underklädder på min bröllopsnatt dessutom (om ni vill veta ?)





Dagen efter bröllopsnatten så åker vi iväg på en otrolig resa. Det ska vara till ett varmt land där det även finns mycket äventyr så samtidigt som vi ska kunna ligga på stranden hela dagarna och gå ut på myssiga resturanger på kvällarna så ska vi även kunna rida elefanter, simma bland delfiner, hoppa bungyjump osv.
Det ska vara en semester där vi njuter av varandra och kunna göra allt vi bara vill.




Kommentarer
Postat av: Gina

Ahhh det later som ett riktigt drömbröllop ;)

2010-08-28 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0