En typiskt måndag

Idag har jag varit nere i stan.
Var vid vänsterpartiets valstugga, pappa är ju typ partiledare för vänsterpartiet så var där med han.
Sen fyndshoppade jag även lite, love it ! Denna gången blev det 1 klänning, 1 tunika, 2 tröjor och 2 ljus för 126 kr ! =) Sen blev det även en fondution men det var ju inget fynd.
På kvällen blev det fångarna på fortet tittande med Elinor och sen pratade jag i telefonen med en viss kille <3 <3
Han är väldigt speciell för mig och jag hoppas jag är lika speciell för honom <3 <3

Har en massa ljus tända och ska snart sova för ska upp tidigt imorgon o jobba, hur det nu ska gå till när jag absolut inte är van vid att gå upp tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0