Flytta ?

Det börjar bli rätt serisöt nu.
Men frågan är vart jag vill och jag har fan ingen anning faktikst !

- Vill jag flytta till Stockholm isåfall åka dit nästa vecka och träffa tre olika familjer.
Det kan ju vara ganska bra sätt om jag sen vill flytta dit att börja på detta visset.
Den ena familjen har två tvillingar - en flicka och en pojke som fyller 3 år i december och de bor i hus precis vid havet tydligen så hade man havsutsikt ifrån sovrumsfönstret, låter ju najs! Men tydligen så ingick det rätt mycket städdning hos dem.
Sen var det även 2 andra familjer.




- Vill jag flytta till Irland eller England eller någon helt annastans för är det någon gång jag borde ta chansen och göra detta så är det faktikst nu. Fick nästan lite ångest nu, Stockholm har jag livet på mig att flytta till. Men London eller Irland känns mer licksom nu eller aldrig ! 
I London har jag pratat med lite olika familjer men det har licksom inte blivit något med det så får börja leta upp nya familjer där isåfall nu.




 
- Tänkte skriva om jag ville bo kvar här hemma , men njää det vill jag inte !

Kommentarer
Postat av: Bella

varför ska du flytta ? :o

2010-10-17 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0