Min rosa önskelista . .



Kunde inte bestämma vilken mobil jag ville köpa idag när jag var på elgiganten och onoff
skulle det vara med eller utan pekskärm ?
Men nu lutar det nog åt denna mobilen ändå som är icke pekskärm











Även om mobilen som jag funderar på att köpa har bra kamera så hade det inte skaddats med en riktig


Sony DSC-W310


Ett par rosa gummistövlar :)
Jag har nog inte köpt gummistövlar sedan lågstadiet men ett par rosa gummistövlar hade verkligen
kunnat skinat upp regninga höstdagar speciellt de dagar när man är ute mycket när man jobbar på dagis.
Sen om gummistövlarna är snygga ja då är det faktikst bara jävligt snyggt med gummistövlar ;P




En rosa mjukisdress hade inte varit fel att myssa i =)







Kommentarer
Postat av: Elin Blomquist

Hej! :D

jag har letat efter gummistövlar i veckor nu.. och så kommer du med exakt den modellen jag har provat.

så vart har du hittat dom här rosa stövlarna ? :D

2010-08-23 @ 12:46:41
URL: http://blomquisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0