Lördag- fest | Söndag- Räkpaj med Kim | Idag- bokpaket

På lördagskvällen hade Elinor fest. Efter att ätit sig propmätt på egenlagad pankaksrulle och kollat på sex and the city så begav jag mig till festen rätt så sent. Mycket nytt folk som man inte träffat innan, en tjej som flörtade med en hehe men jag är ju inte lagd åt det hållet. Drack mycket äppelkanel vin men delade även med mig till Nille som blev avundsjuk på mitt goda vin där han själv satt o drack 10% öl , fattar mig inte på det där öl är skit äckligt och 10% fy fasiken ! Lyssnade på hasse på spotify där han tjuvringde fy fan vad vissa av klippen var roliga ! o satt förstås även ute o rökte som vanligt. För ovanlighetens skull så blev det ingen utgång. . men det spelar faktiskt ingen roll för vi hade det trevligt.






På Söndagkväll så tog jag faktiskt moppeden hem till Kim, orkade inte cykla. Vi skulle äta kräftor men hans farmor hade fått för sig att vi skulle bli sjuka om vi åt dem dagen efter men det tror jag inte riktigt på men istället så blev det räkpaj och räkmackor. Blev även en film men jag följde inte riktigt med i den för somnade. Sen kom även Nille, Sandra o Jocke dit en stund. Spelade lite tvspel med.







Nu fick jag precis ett bokpaket från adlibris, kan ju erkänna att jag har väntat en hel vecka på dem.
Det var dessa böcker som kom och jag tror jag ska börja med Ego girl , så det blir lästajm nu =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0