Barbados :)

Jag har alltid tyckt om Barbados , så är det med det !
Jag kommer aldrig glömma när jag var liten och stod i vårat storarum
och sjöng barbados låtar , speciellt den där låten "se mig". Kommer även ihåg
att jag var inte gammal första gången jag insåg att magnus var en riktig heting.

De största idolerna jag någonsin har haft var verkligen Mathias Holmgren och Johan Thorsell, Mathias har ju
 spelat i Barbados efter Magnus. Men det kan inte hjälpas Barbados är Magnus band.

Man blir glad av deras låtar :)












Får sån lust att skriva om alla andra "idoler" som jag har haft under mitt liv så som Spice Girls, Robyn ,
 Gyllene Tider, Fame Factory osv . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0