Helg- Malmö shopping och Hässleholms festival :)

Denna helgen var mycket great!
Gina hade ju kommit hem och på fredags förrmidagen tog vi tåget till Malmö.
Där blev det först shopping jag köpte en hel del klänningar, några tröjor, öronhängen, 2 par skor osv .
Var ju inte meningen att jag skulle shoppa så mycket egentligen men vad gör det när det mesta ändå var fynd.
Jag menar ett par av skorna för 129 kr och 4 tröjor/klänningar som var kostade 29 kr , det är bara dumt att inte köpa det ;)


Båda skorna ser mycket snyggare ut i verkligheten och de skorna som ser nästan beiga ut är inte alls det egentligen utan har en snygg ljus rosa färg.



På hemvägen åkte vi förbi havet och satt på bryggan en stund, myssigt.
Men sen började Gina stresa för vi skulle ju faktiskt till Kims inflyttningsfest på kvällen med.

Men Kims inflyttningsfest hann vi faktikst knappt vara på, blev väl någon kvart där och en cider innan vi skulle ner på festivalen. Rätt kul på festivalen. När festivalen stängde skulle vi till Qbar och när jag o gina som gick i förväg hade kommit dit så rusar en kille ner för backen från Q till kvanutm och efter springer en vakt och jag hann precis säga till gina "var inte det en vakt ??!". Innan jag ser två vakter till springa ner dit och en jävla massa folk. Men det finns vissa folk som är kända för att festa liite för mycket här i lilla hålan.


Jag, Sandra och hennes Jocke





På lördagen kom Gina hit och vi delade på en pizza och sen skulle syster ha fest här så vi satt och chillade lite med hennes vänner och spelade kort, drack några cider och shotade med syster. Sedan bärde det av till Davids inflyttningsfest där det var en massa trevligt folk =) . Väldigt kul fest !!! Spelade kortspel även här men vet inte om jag var trög eller för full och sen vet jag inte varför mina tjejkompisar plötsligt började
Sen blev det ner till festivalen även denna kväll förstås. Jag skulle försöka fånga kramdjur med sånna klorgrejer det brukar ju gå bra men denna gången gick det inte lika lycket, det delas ut rosor mot pussar så självklart kunde jag inte låta bli att ta 2 stycken då och sen dansade jag o Gina i öltältet eller de andra dasade ju också men de tycker inte det är så kul så brukar inte bli så länge för dem andra :). När festivalen hade stängt ville vi även denna kväll gå till Q. På vägen till Q mötte vi en person som var i väldigt stort behov av sovplats och detta inte vart som helst utan han ville till Kristiandstads fylleceller. Han frågade om inte vi ville leka (missförstå inte) med poliserna men vi sa förstås nej och då tog han själv ett litet hopp upp på polisbilens dörr. Ut flyr poliserna och tar in honom och sedan kör de iväg. Konstig grabb det där !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0