Försöker se fram emot hösten

Man skulle vilja ha sommar ett bra tag till för det är ju faktiskt världens bästa årstid och man vill verkligen inte gå mot de mörka årstiderna men trots detta så finns det faktikst saker som man ser fram emot, ja nu försöker vi helt enkelt vara lite optimistiska istället.




Så min fråga . . Vad ser ni mest fram emot nu när det närmar sig höst ?



Nystart
Jag tycker hösten känns som en nystart , som ett nytt år.
Så nyår tycker jag helt klart borde vara nu istället egentligen.
För det är ju ny som livet förändras betydligt mer än vid rikta nyår.
Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag vet att det kommer bli
en nyvänding.
Jag tror faktiskt hösten kommer innebära en flytt antligen till Stockholm, Göteborg
eller kanske till London eller någon helt annan stad i Europa.
Chansen finns ju även att det blir väldigt mycket Lund i Höst med en viss person, men det får vi se.
Jag vet iallafall att något speciellt kommer att hända och jag ser med spänning fram emot vart det hela slutar.





Nya höstklädder
Jag älskar verkligen klädder och höstmode är faktikst riktigt snyggt.
Ett par nya myssiga uggs vill jag ha o gå omkring i höst med.
Fins ju även en massa annat snyggt man vill ha till hösten förstås.


Just dessa uggs kommer från HM o kostar 179 kr

Min o Ginas semster

Sen har jag självklart en annan sak som jag också ser fram emot i höst , min o Ginas semster.
Det kommer bli så underbart att åka iväg sen när allt regn och annat skit (ja okej nu blev jag lite negativ när detta skulle vara ett possetivt inlägg) , iallafall då åker jag o Gina iväg mot solen :)
Vi ska ligga och njuta på stränderna på dagarna o festa på nätterna, kanske åker vi även till ett ställe där man kan simma med delfiner :)





Kommentarer
Postat av: Bea

Jag ser fram emot att flytta , och att köpa och använda en ny fin svart skinnjacka ! :)

2010-08-20 @ 06:10:12
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0