Folkets park, Åhus och två fester :)

Vad kan man säga om denna helgen ?
Lite var bra och lite var dåligt, inte en av de bästa helgerna direkt.

Måste förresten bara berätta först att i Torsdags var jag med Elinor i Malmö. Vi åkte dit för att gå på folkets park , kolla på djur där, elinor skulle leka i lekparker , blev ingen karuseller som vi hade tänkt oss. Sen gick vi in mot stan och gick lite i affärer det blev lite smycken, en jacka och en myssig blårandig tröja för mig och sen även lite saker till henne som ett par jätte myssiga inneskor.

I fredags var jag hemma rätt länge på kvällen Mia och Mathilda vänner till familjen var
här och åt mat. Inte förrän vid halv 12 tiden drog jag ut och det var väl ingen höjdare kväll ute.
Tecno musik på Qbar vilket gjorde det tråkigt och knappt inga som man kände där heller så nej ingen höjdare direkt som sagt så det blev hem vid 2 tiden.

I lördags följde jag med mamma och Elinor till Åhus där vi har husvagnen hela den här sommaren. Jag och Elinor tog cyklarna och cyklade ner till havet, bade inte men doppade fötterna och gick på bryggan.
Senare när jag höll på att sommna i hängmattan kom Mia o Mathilda dit , fixade till sig lite och sen körde vi in till Åhus och åt pizza och drack en cider. När Mia och Mathilda skulle köra hem så följde jag med och de släppte av mig hos Emil som skulle ha 25 års fest.

Trodde det skulle bli en anning trevligare än vad det blev för när jag kom ditt var det K A O S ! Sandra var full, Emils STÖRDA systrar var där, pengar blev stulna osv osv.
Jag hann nog va där en kvar-halv timme nåt innan det blev tjaffs med Emils syster. Men herregud jag hatar henne!! Hon säger sjuka saker till alla tex till Kim sa hon att han borde ha hållit sitt fula tryne hemma , säger fetto till alla osv. Inte för att jag tycker man ska springa runt och säga feto till folk och hade aldrig fått för mig att sjunka den nivån men kan ju säga att hon är den sista som borde springa runt och säga sånt.

Nej det blev Q rätt så fort denna kväll där träffade jag en kille som jag dejtade i våras och satt ute o snackade lite med honom , men till slut ledde det till att jag förklarade att jag saknat en annan kille så mycket under den tiden när vi dejtade och aldrig gav han som jag nu satt ute och sanckade med en chans och han började snacka om sitt KK. Blev ganska pinsamt och slutade ganska fort med att vi gick åt varset håll och undrade vart våra vänner var.
Det blev efterfest hos Mintan efter Q och sen sov jag hos Kim eftersom jag inte hade cykel.


Haha blev rätt långt ;)

Nästa helg lär bli bättre det vet jag redan för då kommer Gina hem som jag inte har träffat på evgiheters evigheter och det är Hässleholmsfestivalen, nej den helgen kan inte bli nåt annat än suverän !


Lekte lite med webbcameran i fredags . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0