Varma mackor till frukost, vinden o passa syster :)

Har precis vaknat. Trots att jag tänkte sova tidigt igår så blev det inte alls så.
När klockan var runt halv 5 så somnade jag så inte konstigt att man inte är uppe förräns nu.
Har precis ätit varma mackor till frukost, vilket jag typ har gjort varje förrmidag denna vecka.
Jag funderar faktiskt på att gå upp på vinden och rensa idag, kanske hittar man även lite roliga saker
där uppe så som klädder och annat.
Pappa ringde precis också , han ville att jag skulle passa syster Elinor och det har jag absolut ingenting emot
så han skulle komma hem med henne om en stund.




Ikväll blir det nog ingen fest, funderar istället på att ta ett bad och sedan se Sex and the city filmerna för jag såg ut "skolådan" natten till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0