Veckan . .

Måndags - Hyrde film med Sandra o käkade godis (:
Tisdags - Spelkväll med Sandra o Jocke (inte sandras pojkvän)
Onsdags - Filmkväll uppe hos Kim med Kim, Sandra, Nille, Susanna och Lindman.

Torsdag - Funderar på om man ska ta o impuls åka till Stockholm (550 kr typ för tur o retur).
Men jag o ___ borde kanske ta det lite lugnt så här till en början så det inte blir helt tokigt fel.
Dessutom kommer han ju faktikst ner till Skåne nästa vecka.
Men jag vill till Stockholm för där känner jag att jag verkligen lever och man har ju bara ett liv och då  orkar jag inte (omoget men. .) tänka på ekonomi jämt o ständigt.
Men jag tror inte det blir något Stockholm för denna gången får bli senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0