Igår: Fika på stan och Allsång | Idag: Hmmm

Igår skulle jag, Sandra och kanske några till skulle ha badat och solat i polen
men vädret svek oss och det blev en runda på stan istället dock hann vi bara med Vero Moda där jag inte
hittade något speciellet eller kanske en klänning men det var en stor reva på den så
det var ju inget att köpa. Sen kom även Kim till Stan och vi gick och fikade , vi alla tre åt
cheeskake och det är ju såå gott. Min och Sandras var med Peckanötter och kola och Kims var med
jordgubbar. Blev en runda till ur och penn också för jag har inte själv kunnat ställa om min klocka så det fick de göra och även en runda till systemet för det är ju sommar och blir fest i helgen förmodligen båda dagarna.
Sen hann jag inte gå i fler affärer för skulle iväg med mamma, Elinor, Mormor, Katarina, Marie och Göran på Allsång i Bjärnum.

Idag har jag mest tagit det lugnt städat och ska väl snart bytta om från min sovtröja och gå ut för nu har det faktikst blivit sol ute och sätta mig o läsa lite. Kanske blir det en runda till HM sen. Har även ett par andra saker att fixa med lönnelappar ska lämnas in, jag ska göra en ny polisanmälan på telefonen osv.


Hoppas ni får en fortsatt fin dag i sommarsverige :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0