Att åka räckmacka

Livet är inte rättvist . . vissa ska tydligen få bli kändisar hur lätt som helst
(det är inte det att jag jätte gärna vill bli kändis). Men vissa älskar visst att åka räckmacka.
Jag tänkte faktikst förresten på det igår innan jag skulle somna fan med sjukt med ordspråket "att åka räckmacka"



Här kommer några exempel . .


Anna bok visst låten ABC är rätt bra för att va en schlager låt men den låten gjordes för typ 11 år sedan och
vad har hon gjort sedan dess ?? :O  INGENTING!





Bloggar som blir kända genom sina vänner , eller ännu mera kända . .


Vad har Josefin o Katrin egentligen gjort för nått vettigt ? Jag kanske är riktigt dum men har
de varit med i någon dokusåpa?



Folk som blir födda kända . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0