Tidsfördriv


Socialt



Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?

Mamma

Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

Inte rangordna exakt men klart det finns vissa som betyder mer än andra så som min familj och mina två bästa
tjejkompisar Gina och Sandra. Sen betyder även min killkompis Kim mycket.

Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?

Hmm bara lite smått tex när jag o en vän hade bestämt att vi skulle åka till London tillsammans så struntade hon i det och åkte dit med en annan . . det var väl inte så skoj men tänker inte så mycket på det nu längre.

Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

Det varierar ju lite men oftast så

Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Det skulle man ju fråga dom egentligen. Jag tror och hoppas att de tycker jag är en trevlig och kul person som är bra på att lyssna och impulsiv fast de kan nog även tycka att jag har lite för hetsigt humör ibland och det är ju negativt.



Årstider




Vilken årstid är den bästa, varför?

Helt klart sommaren. Man blir glad av sommaren och hittar på en massa skoj.
Ligga och götta sig vid havet eller hemma vid polen och sen grilla med vännerna på kvällen , det är fan asnajs!

Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?
Delvis fast inget är så bra som sommaren ;D Våren är ju bra för att man börjar se ljuset igen och man blir glad av den, vinterna för det kan vara kul med snö och allt annat myssigt som händer runt denna årstid som julen. Hösten tycker jag minst om för den är tråkig och jag tror jag lätt blir lite deppig av den. Men det kan vara myssigt med hösten att kryppa ihop i soffan med en bra film.

Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?

Hösten blir nog som sagt rätt deppig av den.  

Under vilken årstid fyller du år?

Vinter, december.

Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?

Det brukar vara olika men brukar va en del med vänner och familj.
Släktkalas och sedan en fest med vänner.



Tro - Religon, andligt osv.





Är du religiös, på vilket sätt?

Nej det är jag inte. Går i kyrkan bara vid dop, bröllop och begravning.

Tror du på övernaturliga krafter och andlighet?

Ja, det måste väl finnas något mer än bara vi här. Något som vi inte kan se.

Har du sett/känt av något övernaturligt, vad?

Jag har faktiskt en förmåga att känna på mig saker som ska hända , tro det eller ej.

Hur ställer du dig till fundamentalism inom religion?

Vad är det äns?

Vad tror du sker efter döden?

Hmm jag vet inte riktigt vad jag ska tro men jag hoppas verkligen att någonting händer med själen iallafall . Vi hade förresten en jätte bra grej som vi spelade upp på konfermatioen om två tvillingar som låg i ens mamma mage och de typ trodde att när de kom ut från mammans mage så skulle de dö. . hmm ifall ni fattar ?


Senaste . .


Filmen du såg, var den bra?
Hmm det var i förrgår med Sandra o Jocke som heter "Just like heaven". Den var sådär, rätt rolig egentligen men en del filmer har jag bara så svårt för att se flera gånger.

Person du pratade med, om vad?
Pappa o systern om att jag ville låna syster dvd spelare.

Inköpet?
Fika till mig och Elinor . Ett anteknigsblock till mig och bokmärken till Elinor.

Kyssen? Berätta lite?
Något strul ute på krogen förrförra veckan måste det nog ha varit . .

Gången du grät, av vilken anledning?
Igår. Saknaden och funderingar kring en viss kille.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0