Arbetsförmedlingen

Jag "råkade" sitta uppe ända till 4 i natt, fastnade framför datorn så var väldigt trött imorses, vaknade vid 9 var uppe och drack lite vatten sen gick jag o la mig sov till 11 sen började pappa banka uppe på vinden, ingen anning vad han håller på med där uppe egentligen så vaknade men var så pass trött att jag somnade om igen fast att det var störigt med att han bankade. Vaknade iallafall vid 12 och sen blev det bråttom för kl 1 skulle jag vara på arbetsförmedlingen. Men jag hann dit iallafall som tur var.



Det var nåt möte för de som skrev in sig på arbetsförmedlingen för ungefär 90 dagar sedan, man ska ju gå viddare nu med nästa sak och få mera coach (eller hur det nu stavas) och pengar. Så det var lite information om det. Man skulle välja vilken av "fyra olika" man skulle gå med i (alla låg tyvär i kristiandstad :( Men de hade information om någon av dem så de frågade om man brydde sig om vilken man hamnade i men det gjorde det ju inte för någon eftersom ingen visste nåt om dessa. De satte in oss alla i samma grupp så det börjar antagligen på måndag sen. Vill inte gå i samma grupp som en viss person där egentligen, för han är seriöst galen! Han gillade mig förrut och glömmer aldrig på en fest när han satt med värsta kniven och beklagade sig för att jag var med någon annan kille, suck !

Nu ska jag ta och röja undan i mitt rum, för det behövs verkligen !

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

2009-09-07 @ 15:37:20
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: C.J.

haha nååå stackars söta katt

2009-09-07 @ 23:03:39
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0